შპს "ბალტიაქემი საქართველო" აცხადებს სამედიცინო წარმომადგენლის ვაკანსიას ქალაქ თბილისში და ქუთაისში.
მდებარეობა: თბილისი, რეგიონები.
სამუშაო დრო: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00 სთ.
ანაზღაურება: ფიქსირებული + ყოველთვიური გაყიდვის პროცენტი.
კომპანია გთავაზობთ:
** მოტივაციის ბონუს სისტემას, მიღწეული შედეგების მიხედვით
** მეგობრულ გუნდს
** პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას
** ულიმიტო სასაუბრო პაკეტს
ფუნქცია-მოვალეობები:
** გეგმიური ვიზიტების დაგეგმვა/განხორციელება და პროდუქციის პრეზენტაცია სამედიცინო დაწესებულებებში;
** მიმდინარე ანგარიშების წარმოება ყოველდღიურად/ყოველკვირეულად;
** გაყიდვების გეგმების შესასრულებლად აქტიური ღონისძიებების დაგეგმვა;
მინიმალური საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** გაყიდვებში გამოცდილება სამედიცინო სფეროს მიმართულებით ჩაითვლება უპირატესად;
** რუსული ან ინგლისური ენების ცოდნა, ასევე ჩაითვლება უპირატესად;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე.
აუცილებელი პიროვნული თვისებები:
** პრეზენტაბელურობა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** თავდაჯერებულობა;
** პრეზენტაციისა და გაყიდვების უნარი;
** სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** თავაზიანობა;
** კარგი მეტყველების უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
** და რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ზრდისა და განვითარების სურვილი
სხვა დანარჩენი თვისებები და უნარები გთხოვთ მიუთითოთ რეზიუმეში..
გთხოვთ ასევე დაურთოთ, სამოტივაციო წერილი.
რატომ უნდა იმუშაო ჩვენს კომპანიაში?
** კომპანიაში მეგობრული გარემოა
** ფიქსირებული შემოსავლის ზრდის პერსპექტივა
** შედეგზე მიბმული საბონუსე სისტემა
** შემოსავლის ზედა ზღვარი არ არსებობს
** სამუშაოდ კომფორტული ოფისი
** მენეჯმენტი უზრუნველყოფს გუნდის სწავლებას
** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა
** კომპანია ფოკუსირებულია შედეგებზე და არა სამსახურში დახარჯულ დროზე
** მენეჯმენტი აფასებს თავის თანამშრომლებს და აღიარებს მათ მნიშვნელობას
** კომპანია იმართება ლიდერული პრინციპების საშუალებით
** კომპანიაში გადაწყვეტილებები მიიღება დემოკრატიული პრინციპით
** მენეჯმენტი ამოტივირებს და აძლევს უკუკავშირს გუნდის წევრებს
** მენეჯმენტი აფასებს თანამშრომლების ახალ იდეებს
** მენეჯმენტი ორიენტირებულია თანამშრომლების კმაყოფილებაზე
** მენეჯმენტი ენდობა თანამშრომლებს და აძლევს უფლებას იმუშაონ დამოუკიდებლად
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ განაცხადი შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 20 იანვარი 2023 წელი.
Home

საზოგადოებრივი კოლეჯი "სიო" აცხადებს ვაკანსიას
ოფის მენეჯერის და ბიბლიოთეკარის თანამდებობებზე
მსურველებს უნდა გააჩნდეთ:
- სპეციფიკური განათლება ან მუშაობის 3 წლის გამოცდილება იდენტურ თანამდებობაზე;
- ფლობდეს კომპიუტერული უნარჩვევებს;
- იყოს კომუნიკაბელური და გააჩნდეს საქმისადმი ინტერესი
მსურველებმა გადმოაგზავეთ cv და ფოტოსურათი 3x4 მეილზე This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
საბუთების განხილვის შემდგომ დაგიკავშირდებიან თქვენს მობილურზე ან ელ. ფოსტაზე, რომელიც მითითებული იქნება cv_ში.
სამუშაოს პირობები :
სამუშაო დრო-კვირაში 20სთ (ნახევარი განაკვეთი)
დასვენება -შაბათ-კვირას და დასვენების დღეებში .
ჩვენი საკონტაქტო ტელეფონები :
599 94 18 77
557 70 81 55

შონმოვლის სპეციალისტის მოკლევადიანი მომზადების პროგრამის კვლევის ანალიზი
2024 წლის მარტის თვეში ჩატარდა მოკლევადიანი მომზადების პროგრამა „ შონმოვლის სპეციალისტის„ კურსდამთავრებულთა გამოკითხვა. გამოკითხვა ანონიმურია და მიზნობრივი აუდიტორიისთვის ხელმისაწვდომი გახდა ინტერნეტ დახურული ჯგუფების, ელექტრონული ფოსტების და კოლეჯის კუთვნილ საიტზე განთავსებული ლინკის მეშვეობით. მონაწილეობა მიიღო ურსდამთავრებულთა უმეტესობამ.
გამოკითხვებიდან ნათლად ჩანს , რომ სრულად ფლობენ ინფორმაციას მომზადების პროგრამა შონმოვლის სპეციალისტის შესახებ, რომელიც მიეწოდა მათ პროგრამის განმახორციელებელი პროფესიული მასწავლებლების მიერ.
აბსოლუტური უმრავლესობის აზრით ადგილი არ ქონია მიკერძოებას, რადგან ყველა მოსარგებლისათვის პირობები თანაბარია. განმახორციელებლი პირების მხრიდან გრძნობენ მუდმივ მზაობას შესასწავლი მასალა გახდეს გასაგები როგორც მრავალჯერადი ახსით, ისე ინდივიდუალური კონსულტაციის გაწევის გზით. ხოლო თანამედროვე სადემონსტრაციო საშუალებების გამოყენება ინფორმაციის სრულად მიწოდებას უზრუნველყოფს .
გამოკითხულ მოსარგებლეთა უმეტესობა აფიქსირებს კოლეჯი შპს სიოს ადმინისტრაციული პირების მომსახურების სრულად და ამომწურავად მიღებას. ასევე ინფორმაციის მისაღებად იყენებენ კოლეჯის ვებ-გვერდს და სოციალურ ქსელს.
მოსაგერბელთა 97,9% მოლოდინი კოლეჯსა და სწავლებასთან დაკავშირებით გამართლდა.
რაც შეეხება რეკომენდაციები შემოიფარგლა უმეტესად მდალობით, თუმცა ერთმა დაფიქსირდა დაწესებულებების გახნა სადაც ბენეფიციარები იგრძნობენ თავს კარგად გადამზადებული შინმოვლის სპეციალისტების მომსახურებით.
სტუდენტთა სერვისების განვითარების მიზნის ამოცანების შესაბამისად კოლეჯ სიოში დაიგეგმა და განხორვიელდა პროფესიულ სტუდენტთა კვლავა. კითხვარები საჯაროა ელ.ფოსტაზე, ასევე სოციალურ ჩატებსა და ჯგუფებში. გამოკითხვა მომდინარეობდა ოქტომბრიდან 7 ნოემბრამდე. გამოკვლევის პერიოდში მონაწილეობა მიიღო 115 სტუდენტმა და გამოიკვეთ ჩვენთვის საჭირო სხვადასხვა ინფორმაცია.
ჩვენი კოლეჯის მისიის შესაბამისად ხელს ვუწყობთ სწავლის უწყვეტობას ასაკის მიუხედავად,რაც აჩვენა კიდევ ერთხელ კვლევებმა : 40 წელს ზემოთ ასაკის აღმოჩნდა 17,5 % , ხოლო 14,3 % 21 წლის. თუმცა ჯერ-ჯერობით განდერული თვალსაზრისით ისევ 91,4 %
-ით მდედრობითი სქესი ლიდერობს. მნიშვნელონავია ხარისხის კუთხით, რომ 83,6%-სათვის საექთნო საქმის პროფესია საკუთარი მოწოდებაა. როგორც რეგიონის მომსახურებაზე გათვლილი სტუდენტები მოსასვლელად საჭიროებენ 30 წუთიდან 1სათამდე დრო.
კვლევებში გამოიკვეთა , რომ ვებ-გვერდზე ინფორმაციას ხშირად ევნობა სტუდენტთა 45.7 %, ხოლო დანარჩენი კი იშვიათად ან კვირაში ერთხელ. ამიტომ საჭიროა საიტის მეტი პოპულარიზაციისათვის ახალი აქტივობის დამატება.
სტუდენტები კარგად იცნობენ სასწავლებლის მარეგულირებელ დოკუმენტებს, როგორიცაა ( დებულება, შინაგანაწესი,სტუდენტის ხელოშეკრულების პირობები, სტუდენტის სტატუსის შეჩერების ან შეწყვეტის პირობები,გარე და შიგა მობილობის პირებები, საგანმანათლებლო პროგრამის შეცვლის ან გაუქმების შემთხვევაში შემდგომი განათლებით უზრუნველყოფის მექანიზმებს, პსდ_ში მოქმედ შედეგების დადასტურების პროცედურებს, დადასტურების აპელაციის პროცედურებს შემდგომ ნაბიჯებს და ვის მიმართონ ასეთის შემთხვევაში, ბიბლიოთეკით სარგებლობის წესი, პირველადი გადაუდებელი დახმარების წესი, უსაფრთხოების წესი. რაც დაადასტურეს კვლევებმაც და საავტორიზაციო ჯგუფთან ინტრვიუებში. აღნიშნული მარეგულირებლებს ეცნობიან სტუდენტები შეხვედრაზე, მიცდით ელ.ფოსტებზე და ეცნობიან ხელშეკრულების დადების დროს .